Ont i röven.

Jag har så j*kla ont i röven idag. Jag vet inte om det var för dom timmarna jag satt på golvet o slog in julklapparna igår eller vad jag nu gjort.. Kan ju knappt gå iaf..

Blev väckt av sandra tjugo över 8 imorse. Jag som tänkte ta sovmorgon. Men hon ska få igen sen så. =P

Har väl egentligen inget vettigt att skriva förutom att jag har ont i röven.

Måste nog åka o sätta på vinterdäcken idag med tanke på att det är minusgrader o frost ute. Känns som att det är dags..

Sebbe: Nej ingen av dom julklapparna var till dig. Och menar du scandicpennnan,värmeljuset o tandkrämstuben som jag fick av dig så kan jag säkert ordna något i samma standard. =P 

För övrigt längtar jag tills på måndag. Då sticker jag o Linus ner till Götet o ska se DIO på trädgårn. Sen blir det hotellvistelse med o hotellfrukost!!! Fi f*n så gott. Han fick ju den trippen i present utav mig när han fyllde år. Men det ska bli skönt att komma iväg. Sen nästa fredag åker vi upp till Nyköping. Sover på hotell då med. woho.. Bra med personalpris. =D Vi har väldigt späckat schema nu fram till jul..


Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Sebbe

Vaddå, det var faktiskt en loka citron också!

2009-12-03 @ 19:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback