Oh käre värld

Som min syster brukar säga. Jag jobbade idag 10-14. Var hemma strax efter halv 3. Satte mig ner o åt lite lunch. Sen började baka muffins o städa. Sen kom jag till packningen. Jag började rensa ut alla julklappar som jag ska ha med mig upp till Nyköping och det var en hel del.



Det var några st.



Blev rätt tomt under granen. =P



Sen kom problem nr 2.. Alla dom julklapparna plus några till skulle i den lilla väskan till vänster där.



Det blev en liten miss i planeringen, så jag fick hämta 2 väskor till. De två stora som står underst är BARA julklappar i. Den lilla översta har jag mina kläder o grejer i.

Nu börjar jag ångra att jag inte tar bilen upp. Ska släpa allt detta på bussen imorrn. Suck.
På tal om bil så får min kära sambo gärna komma hem nu med bilen så jag kan åka till jobbet om en stund.


Bye bye

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Herregud vad mycket du fick att släpa på! Hoppas att det går bra och att du inte glömmer något. Ha en bra resa upp och en trevlig jul! :)

2009-12-22 @ 21:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback