Miss i planeringen.

Igår blev det en liten miss i planeringen. Jag o Linus skulle enbart åka till Elgiganten och Apoteket. Han skulle köpa en ny rakapparat och jag skulle köpa piller mot min onda hals. Men medans han var inne på elgiganten tänkte jag att jag går in på a6 så länge. Jag gick in på Stadium o hittade en fin jacka jag ville ha, men fanns inte i min storlek där. Sen orkade jag inte gå på a6 mer. Var knökat med folk. Så vi åkte ner till Mediamarkt.

Han ville jämnföra utbud o priser på rakapparaterna. Men det var bättre på Elgiganten. Innan vi skulle åka tillbaka till Elgiganten gick vi förbi filmhörnan och hittade en låda med billiga Blu-ray filmer. Där hittade vi 3 st. Jag köpte en o Linus köpte 2. =P (som om vi behöver mer filmer.=P) Sen tillbaka till Elgiganten så han fick köpa sin rakapparat. Efter det åkte vi ner till stan. Betydligt mindre folk där.

Jag gick in på H&M o kollade efter ett par tofflor jag ville ha som var slut på a6. Fanns ETT par kvar. Så jag haffade dom direkt. Sen in på Stadium för att kolla jackan. Fanns där i min storlek. Nedsatt 700:- så jag haffade den med. Sen gick vi o åt Lunch/middag på chili thai. Åt så jag sprack. Efter maten när vi gick mot bilen låg ju Gina Tricot ¨på vägen. Hittade lite där med. Så detta fick jag med mig hem igår:



Jackan. Den är mer mörkgrå o inte så silvrig som den ser ut på bilden. Sen har den band på ryggen som går fram en bit o markerar midjan. Så himla skön. Jag får väl tacka Far min o Söderbergs för denna jacka. =P Pappa fick presentkort från jobbet på Stadium som han inte ville ha. Så då fick jag det. =D



På gina hittade jag en vit bastopp o en blå lite längre tröja med öppning i ryggen.



Och 9 par örhängen. har ju två hål på vänster öra. O i det andra hålet så lyckas jag alltid tappa örhänget. Så nu jäkla. Så tack Li o Gustav för örhängena o tröjorna. Fick presentkort av dom i julklapp på gina. =P



Linda fick sånna tofflor på juldagen när vi firade jul. O jag tyckte dom var så himla sköna så jag gick in på H&M o köpte sista paret igår. Kassörskan glömde bara ta bort larmet såg jag när jag kom hem! Inte så kul då det är färgpatroner på. Får åka tillbaka idag o be dom ta bort det. Men det funkar ju tydligen inte heller eftersom det inte pep när vi gick ut. Men dessa får jag tacka mormor för. Fick presentkort av henne på H&M. =P



O filmerna. =)

Det jag fick lägga ut från mina pengar allt som allt på detta igår var 107,50 kr. Tycker jag var rätt bra för allt detta. WOHO!


Men tror ni jag kom hem med piller som jag SKULLE? =P

Kommentarer
Postat av: Jeanette

hihi, jag känner igen mig! Man ska ner på stan och ha en liten grej och kommer hem med allt annat.



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha ett riktigt gott nytt år!

2009-12-29 @ 22:44:56
URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback