Manikyr.

Igår var jag på Manikyr. Fick det i present utav Linda när jag fyllde år. Jag har ju aldrig vart på något sådant. Men det var rätt skönt faktiskt att låta nån pyssla om en lite. Mina naglar ser helt annorlunda ut. Inte lika torra, spruckna o halvgamla. Sen målade hon på ett fint lack med. O smörjde in mina händer med nån lukta gott creme.
Syns ju inte så bra på bilderna men tänkte lägga upp så ni ser ungefär hur det blev.



Jag är supernöjd. Jättelena händer me.



Det ska jag gå o göra fler gånger. Helt värt det tycker jag. Tycker att ni ska unna er det en gång iaf. Mycket härligt.


Ne nu ska jag gå o göra mig iordning. Ska ju iväg på julbord sen. Ska bli sååå gott. Hoppas jag iaf.


Ha en bra kväll.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vilka fina naglar du har! Mina är ojämna och fula men vad fan det får gå ändå :)

Hoppas du får trevligt på julbordet!

2009-12-17 @ 17:04:27
Postat av: Sara

Naglarna blev jättefina!

2009-12-18 @ 18:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback