Lördag.

Det får bli ett inlägg för varje dag i helgen. Blir så himla långt annars. I lördags gick vi ju upp o åt hotellfrukost. Det är ju det bästa av allt. Vi åt så vi storknade. Sen runt 10-tiden begav vi oss mot Oxelösund igen. Vi lämnade av Sandra och Cenitha fick paket av henne.



Hon fick en bag in boxd våg. Jättehäftig. Den väger o mäter ut hur mycket du har druckit och hur mycket som finns kvar i den. Visst är Sandra söt med den lilla magen? =)

Efter det åkte vi hem till Mamma o Cenitha för att förbereda kalaset. Mamma hade bakat muffins så det var till att dekorera dom igen.



Dom blev vääldigt fina o släkten var imponerad. =P




Sen var det bara att vänta in resten av släkten.. Syrran snodde min kamera  som vanligt o skulle fota överallt. Jag bjöd på en fin pose. =P




Från vänster: min morbror, kusin, mormor, kusin o morbror igen.



Från vänster: Kusin, Kusin, Mamma, Syster, Morbrors fru, morbror.



Pappa var nöjd för att han fick det största paketet. =P Vi firade både pappa o syrran samtidigt. Pappa fyllde år i fredags o Syrran på onsdag.



Här visar hon upp Armbandet o Skorna hon fick av mig. Vill tacka Catrin än en gång för att hon gjorde det fina armbandet. Syrran blev jätteglad och tyckte det var skitfint. =)

Efter allt kalas o skit var över gick jag, Linus o Pappa o åt på Atena. Var väldigt gott och det är nog det enda stället som jag tycker att bearnaise såsen är GOD. När vi hade ätit färdigt åkte jag o Linus tillbaka till Hotellet och tog det bara lugnt några timmar. Vi somnade rätt stenhårt en stund på kvällen och vi var inte alls sugna att köra syrran o hennes kompisar till krogen. Men vid 22-tiden var det bara att ta på sig skorna o ge sig iväg. Sen när vi kom utanför hotellet fick vi en liten chock:



SNÖ?!! Jag har inte riktigt vant mig vid att det är vinter...


Nu blev ju detta inlägg jättelångt iaf... Haha...

Kommentarer
Postat av: Catrin

åh va kul att hon gillad det =) Skorna var skitläckra juh!

2009-12-14 @ 17:15:55
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/
Postat av: Sandra

haha shiit, magen syns ju! trodde inte den gjorde de så mkt :p

2009-12-14 @ 22:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback