Löning o snöstorm.

Imorse när jag vaknade o tittade ut genom fönstret såg jag att det snöade hur mycket som helst. Visst jag tycker det är jättemysigt med snö. Men då får den hålla i sig med, så det inte blir massa slask.

Idag har lönen kommit. Alltid lika välkommet, men det känns som att den kommer ta slut idag med. haha. Ska åka till a6 o fixa de sista julklapparna. Har tre st kvar tror jag. Detta är den dyraste månaden på hela året..

Sen har jag bokat bussbiljett till den 23 upp till Nyk. Kände att jag var tvungen o ha en plan B ifall det är skitväder. För då tar jag inte bilen upp. Sen hoppas jag verkligen på att det inte är snöstorm o glashalt ute så jag kan ta bilen upp dit. För jag har ingen större lust att ta alla julklappar på bussen. Och jag o Linus var ju lite tröga, för vi kunde ju tagit med dom nu i helgen när vi var uppe o ställt hos mormor lr nåt. Smartass!

AJa, det går inte vara klok jämnt. Men nu ska jag väcka min sambo,sen ska jag iväg till a6.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback