Konsert Inställd... =(

Igår när jag gick in på facebook så hade Jimmy skrivit till mig att konserten var inställd. Jag blev lite paff o visste inte riktigt om han skämtade först. Men sen gick Linus in på DIO:s hemsida och mycket riktigt. Den var inställd. =( Sångaren hade fått cancer i magen så hela europa turnen var inställd.=( Jag hade sett fram emot att åka till Göteborg jättemycket o gå på konsert o sova på hotell.... Så hela min himmel trillade ner.

Men ikväll så ska vi gå o äta 3-rätters på vår favoritrestaurang. Och sen tänkte vi gå på bio. Mysigt att göra nåt.. Men jag var så inställd på att åka till Göteborg idag.

Jaja, Vi hade sån lyx igår. Jag och Linus fick maten lagad av Jossan. Hon gjorde spaghetti o köttfärsås till oss. Vi som inte är så yberduktiga på köttfärsås tyckte det var ren lyx att äta en som smakade som köttfärsås ska göra. =) Sen på kvällen bakade jag o Jossan lite mer muffins. Vi gjorde muffins med Dumle, apelsinchoklad och mintchoklad.  Sen har jag ju sån muffinsglasyr här hemma så vi tog fram vår konstnärliga sida..

Detta är resultatet:



Jossan dekorerar för fullt..



Så här blev dom och så här konstnärliga är vi. Linus höll på att skratta ihjäl sig men vi är nöjda med resultatet..


Hoppas ni får en bra kväll alla. =)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Haha, vilka snygga muffins! :)

2009-12-07 @ 14:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback