Julklappsinslagning.

Denna dag har jag tillbringat med att åka o fixa alla julklappar till min kära sambo. Skönt att slippa tänka på det med. Sen har jag köpt en del grejer till min kära far på ikea som jag tycker han ska förnya efter sisådär 10 år nu. Tex kökshanddukar, badlakan o diskställ. (Diskstället har nog iaf en 20 år på nacken om inte mer.) Det är ju så billigt på ikea med så då kan man köpa rätt mycket för en liten peng.

Sen nu på eftermiddagen/kvällen efter att Linus åkt till jobbet satte jag mig att börja slå in. Och jag kan säga att det tar dubbelt så lång tid när man har sånna katter som älskar paket o snören o allt som hör till. Dom vill ju gärna hjälpa till.



Molly hjälper mig med fotoskrivaren. Så att fotona kommer ut ordentligt.



Fling kröp in i presentpapperspåsen, och så fort jag skulle ta ut en rulle satte hon klorna i det..



Medans Molly hade fullt upp med att trassla till, slemma ner o bita sönder snörena.



O här sätter vi klorna i pappret samtidigt som vi lipar åt det. 

Någon som har det likadant? =P

Ja inte är det lätt, men dom är rätt söta. Kissarnas höjdpunkt på året är ju julen. Julgranen kommer nog på första plats. Sen att slå in  julklappar.
Sen fick jag användning av den nya skänken vi köpte med. =P Vi kan ju inte ha alla julklappar framme, då är dom inte lika fina efter ett tag och man måste slå in dom ännu en gång.



Det går in en del julklappar (o katter) i den skänken.




Men dom stora julklapparna får stå vid sidan om. Jag hoppas att dom ska klara sig fram till jul. =P


Ne nu ska jag ta o sätta mig i soffan med min julmust o koppla av lite.


Har ni börjat julhandla än?

Kommentarer
Postat av: Sebbe

Nej inga julklappar. Hata julen. Men vilken av alla klappar där är till mig då? Du minns väl att jag gav dig en JÄTTEFIN present förrförra året på hotellet???

2009-12-02 @ 00:15:28
Postat av: Pernilla

Herregud vad mycket julklappar! Jag har 3 julklappar hemma och har inte slagit in en enda men tänkte faktiskt ta och göra det idag medan killarna är iväg. Börjar känna press nu att köpa alla julklappar :)

2009-12-02 @ 15:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback