Julgranen framme!!

Idag åkte jag o min andra halva iväg för att köpa julgran. Vårt mål detta år var att hitta en liten julgran. Vi har alltid lyckats hitta så stora de andra åren. Så vi åkte till Ica Maxi och där fanns en perfekt gran. Till och med jag orkade lyfta den. haha.



Fling snodde glittret på en gång.



Det färdiga resultatet.



Så här ser den ut med 61 julklappar under.



Nu ser ni hur liten den är. Perfekt! =P

Ne nu ska jag dra fram damsugaren o göra mig iordning innan Mariana i Ina kommer. Julfest på Harrys ikväll. =P

Hoppas ni har en härlig söndag!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

En alldeles lagom stor julgran! Här hemma blir det plastgran då jag inte kommer orka dammsuga barr tretton gånger om dagen :P Två katter och ett barn liksom! Men nästa år när vi har lite större blir det troligtvis en riktig gran. Då med TVÅ ungar :P Haha!

2009-12-20 @ 16:55:51
Postat av: Sara

Det är ju jätteskoj att dammsuga tretton gånger om dagen, haha. Det räcker att ha bara en katt, det barrar lika mycket ändå, särskilt när hon vill ta bort all julpynt och käka barr

2009-12-20 @ 19:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback