Juldagen Jönköping.

Linus hämtade mig från bussen, vi stack o slängde i oss lite mat,hämtade julklapparna o for ner till Lisa o Andreas där det bjöds på julfika.



Det var en del julklappar under deras julgran med.



En del av gänget.



Putte hjälpte Lisa dela ut paketen, men han tröttnade rätt snabbt o började jaga julgranskulor ist. =P



Sen när vi kom hem öppnade jag o Kissarna deras julklappar som dom fick av mommo o moffa! =P Där har jag mina nya pyjamas byxor med gitarrer på! Visst är dom snygga?



En del av alla julklappar vi har fått. På juldagen fick jag bla en ny hårfön, Presentkort, smycken, en cool glaslampa, filmer, dvd-boxar o nagelgrejer så jag kan pimpa dom fint till nyår.

Men den allra allra allra bästa julklappen var från min kära sambo:



Dessa örhängen. Tycker dom är så j*kla coola. Det är från Laila Bagges kollektion. Och jag är helt såld på dom. Dom är väldigt tunga så jag orkar inte ha dom i så länge.


Får nog bli ett tredje inlägg med. =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback