Julbord.

Igår var vi på tabergs topp och käkade julbord. Inte lika stort utbud som på mäster gudmunds. Jag som inte äter fisk tycker att mäster gudmunds är jättebra, för det finns så mycket att välja på för min del. Detta var rätt litet. Men å andra sidan så var det så fruktansvärt gott. Det var verkligen ordentligt vällagat. Köttbullarna var det godaste köttbullar jag ätit. Så man blev ju helt proppmätt och mer därtill.



Tyvärr kunde inte alla följa med så det blev bara vi 6. Men det var lika mysigt för det.  Linus ser sur ut o Jens ser ut som ett mongo.. Haha.




Nu har jag tagit kort på en halväten tallrik. Jag glömde ta kort på själva julbordet. =P


Var uppe på vårdcentralen idag 08.00. Så vi fick gå upp när det var mörkt ute idag. O då känns det som att det är mitt i natten. Men dom kom väl inte fram till något vettigt där. Tog bara en massa prover, så nu är det bara invänta provsvaren.. Jag tycker verkligen inte om den vårdcentralen eller dom läkarna. Så jag sitter bara o spottar o fräser åt dom. För dom fattar ju ändå inte vad jag säger eftersom att dom knappt kan svenska.

Jaja, nu ska jag inte sitta o jaga upp mig här. Jag ska ta o göra något av dagen innan jag börjar jobba.

bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback