Julafton Oxelösund.

Julafton firade jag uppe i Oxelösund med min kära familj. Linus kunde tyvärr inte följa med eftersom att han jobbade den dagen. =( Men vi hade det mysigt ändå.



Mammas fina o stora julgran med alla klapparna under.

Vi öppnade julklapparna på morgonen,Jag fick jättefina och bra julklappar. Bla en pyjamas som jag bott i sen jag fick den med gitarrer på!! woho! Sen fick jag underkläder, Smink, Berlock till mitt armband, Hårprodukter, film o bakformar så nu kan jag baka lite kladdkaka o sockerkakor. =) Perfekt!



Sen kom pappa innan vi skulle till mormor och öppnade sina julklappar. Hela den svarta väskan som står på golvet var full med julklappar till honom. Han har nog vart väldigt snäll i år som fick så mycket julklappar av tomten. =P


Jag,Cenitha o Pappa fick ett ryck o sprang ut i snön för att leka av oss lite. Jättekul hade vi.



Jag var bara tvungen att slänga mig i snömassorna o göra en snöängel. =P Vinterns första. =P



Sen var det dags för julmat o hela tjocka släkten fick klämma in oss vid det lilla bordet. =) O jag åt så jag sprack ungefär, bästa maten på hela året!=P



Jag får väl se om jag lägger ut fler bilder på facebook. Har en väldans massa. Men julafton var skitmysig o jag är jätte nöjd. På kvällen åkte jag med till nyköping o sov hos pappa. Jag slocknade 21.30. Så trött var jag då.=P

Sen åkte jag hem till jönköping på juldagen igen så det blev verkligen en jättesnabb visit där. Och bussen var jääätteförsenad med tanke på busvädret och olyckor. Men jag kom hem hel iaf och då bar det av till Lisa o Andreas för att fira jul med linus familj.

Tror jag tar ett nytt inlägg till det. Blir så himla långt annars..

c u soon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback