Jag ser isbjörnar....!

Behöver jag säga att jag fryser som en gnu? 15,4 grader i lägenheten och inget varm vatten. Jag som tycker det är så skönt att ta en varm dusch på mornarna.. Men inte idag inte.

Sitter o äter lite frukost nu samtdigt som jag darrar som ett asplöv.



Detta består min frukost av. Actimel, Ett glas Oboy och en julvört med sallad,senapskinka, ost o lite grönsaker. Vad består eran frukost av? Brukar ni äta frukost?
Jag är en sån som bara MÅSTE äta frukost varje dag. No matter what. Jag blir skitgrinig och helt hängig annars.

Idag har jag ett litet fullspäckat schema känns det som. Ska strax gå till jobbet och börja dagen där. Sen har jag en liten rast på dagen och då ska jag hinna handla, baka, packa, laga mat o sen tillbaka till jobbet igen. Slutar 22 ikväll men då hoppas jag på att jag kan duscha. O sen vill jag ju umgås lite med Linus med. Iom att jag åker så tidigt imorrn så träffas vi inte förens på fredag.

Var o köpte nya vinterskor igår. Är för kallt o gå i mina halvtrasiga gympadojjor som jag går i. Så då hittade jag dessa. Inte så yberfina. Men riktigt sköna o jag hoppas på att dom håller några vintrar. Vintern är nog det halvåret jag aldrig köper skor på. Tar igen allt på sommaren ist sen. =P




Vad gör ni idag? har ni mycket att förbereda inför julen?


Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Sebbe

Ett elelement kostar faktiskt inte så mycket :) Köper man ett på hjul kan man lätt rulla runt det i lägenheten också! :)

2009-12-28 @ 22:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback