Ja må hon leva!

Grattis till min kära mor som idag fyller år! Ja må hon leva ja må hon leva. na na na.. orkar inte skriva hela sången, har redan ringt o sjungt den för henne.




Jag funderar på om jag ska åka ner på stan eller a6. Jag skulle vilja larma av mina tofflor som jag köpte häromdagen. O sen kanske kolla ifall jag hittar något mer roligt på rean. Men frågan är ju vilket man ska ta och om man ska ta buss eller bil. Lär ju vara knökat med folk o häromdagen fick vi leta parkering jag vet inte hur länge.

Jag ska fundera lite till. Är rätt trött efter gårdagens arbete. Känner att jag har en infektion i kroppen som inte riktigt vill släppa. Men nu är jag ledig fram tills nyårsafton. Ska jobba då mellan 13-17. Sen ska vi hem till Linus mamma o äta lite god mat o spela spel. Blir bara jag, Linus, Anne, Jens, Andreas o Lisa.

Så det blir en lugn o behaglig Nyårsafton. Precis som jag vill ha det. Hade vi inte åkt dit så hade vi vart hemma. Varken Linus eller jag har lust att göra något i år. Vi känner verkligen inte för det detta år. Så om jag ska väcka honom o åka o köpa fyverkerier ist?.

Såg att jag har börjat få en del läsare. Vad roligt.
=) Jag undrar vilka ni alla är. =P

Vad ska ni göra på nyår?

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Det blir en lugn och skön nyårsafton för oss med! Ska bli riktigt skönt att slippa alla bestyr..

Hoppas du haren trevlig dag och att du hittar något på rean! :)

2009-12-29 @ 10:56:51
Postat av: Lina

jag är en av dina läsare. hoppas ni får en bra nyårsafton.



Lina

2009-12-29 @ 23:07:56
URL: http://seven.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback