Inlägg nr 3

Kissarna fick en lurvig liten vibrerande sak i julklapp och dom blev HELT galna i den. Var rätt roligt att se. =P





Här ligger Fling o tuggar för fullt.



Molly var inte sämre hon. Men dom uppskattade iaf leksakerna. =P

Sen fick vi 14 filmer o 3 dvd-boxar sammalagt nu i julklapp. Det är en del filmer. Ni ska få se våra filmhyllor.




En av våra filmhyllor som rymmer ca 160 filmer.



Sen har vi dom här två som osså rymmer ett ex antal hundra filmer. Men än har vi plats för en del till. =P

Jag har en bild som jag tänkte tillägna min kära mor.

 

Vincent Jr o Vincent Jr Jr. =P


Ne nu ska jag ligga o kurera mig, har åkt på nåt jäkla skit. Jätteont i halsen o snoken rinner som en kran. Känns som om huuvdet väger 50 kg. Tror inte jag åkt på nån feber än dock. Peppa peppa.
Skulle gått ut med jobbet ikväll. Men det blir soffan för mig ikväll. Det värsta var att vi åt min favvorätt idag (förutom smörgstårta) kräftstjärtstoast och jag kände knappt någon smak!! =( Buhu..

har ni haft det bra över julen?

Kommentarer
Postat av: Catrin

haha den där kattleksaken har våra katter med... eller tror den är sönderbiten =)

2009-12-26 @ 22:13:35
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback