Gårdagens Julfest.

Hämtade upp Mariana o Ina ute i Månsarp igår runt halv åtta tiden. Och jag kan säga att jag tänker aldrig mer köra bil i mörker så länge vi inte bytt halvljusen. För jag såg ca 2 meter framför bilen och det var totalt bäcksvart ute. Mötande bilar med så jag kunde inte ha hellysena på. Jag var verkligen rädd.

Men vi överlevde resan både dit o hem. Sen kom vi hem hit till oss och gick på det goda. Mariana var utslagen redan kl 21. Det är nog rekord. haha. =P Jag o Ina var så elaka att vi tog massa bilder. Inget jag tänker lägga ut här dock. Men ni kan få se andra bilder.


Skit nu hade jag inte lagt över bilderna till datorn. Får se om jag hinner göra det imorrn. Jag ska hinna baka, packa, o jobba 10 timmar.

Dags o sova.

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback