Fredag

I fredags åkte jag o Linus upp till Nyköping/Oxelösund. Vi var uppe på eftermiddagen och åkte direkt till hotellet för att checka in. Vi blev lite nervösa till en början för att det krånglade för receptionisten så vi var oroliga över att våran bokning inte kommit med. Sen säger hon att det redan är betalt. Då tittar jag o Linus på varandra helt frågande. För jag stod ju o höll i pengarna som jag skulle betala med. Fattade ingenting. Men sen visade sig att mina kära föräldrar hade betalat våra rum som en julklapp. =) Tack så mycket.

Sen åkte vi ut till Oxelösund o tog en fika hos mamma o syster. Efter det åkte vi hem till Sandra o fikade lite mer. =P Sen åkte jag, Linus, Syrran o Sandra in till Nyköping för att äta på mitt gamla jobb. O.T. Det var smockat med folk och vi hade bara en timme på oss att äta så vi kände oss en aning stressade.



Syrran o Sandra på O.T. Jag o syrran åt plankstek. Sandra tog en jättegod pasta som jag ångrar att jag inte tog.



Min andra halva åt en pepparstek som han var dönöjd över. =)

Sen så gick vi till hotellrummet. Sandra o Cenitha bodde osså på hotellet med oss. Var meningen att vi skulle åkt till Heron först. Men sen sket vi i det. Vid 20.00 begav vi oss av i riktning mot biografen. Vi såg Twilight New Moon. Jag bara fullkomligt älskade den. Tyckte den var jättebra. Dom andra delade inte riktigt samma åsikter som mig. =P

Efter det blev det lite slappande på hotellrummet innan det var dags för natten.



Det var en riktigt mysig och rolig kväll med dom jag älskar mest. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback