En j*kla massa Julklappar!

Idag kom jag hem från jobbet rätt tidigt. Finns verkligen ingenting att göra nu innan jul. Vi bara är där och har ingenting att göra. Så vid sjutiden gick jag hem. Satte mig i soffan och njöt av ensamheten där. Sen har jag slagit in dom sista julklapparna jag hade köpt. När jag sen skulle få in dom i skänken slog det mig att det är en j*kla massa julklappar. Nyfiken som jag är var jag tvungen att slita ut varenda en och räkna.



Finn ett fel längst till vänster. =P Detta är 61 st julklappar o presenter!!!!! Sen har jag tagit 5st som jag hade med mig förra helgen upp till Nyköping. Och Linus har inte köpt alla mina än o sen har vi kvar till svärfar. Men det blir sammanlagt allt som allt över 70 julklappar. O då tänker jag så här: Vad har inte allt det där kostat?!!!  Det vågar jag inte tänka på.

Men vi har ju många o köpa till. Stora familjer. Känns ju inte sådär överdrivet jättetryggt att jag ska ha med mig hälften upp till Nyköping på ons på Bussen! Men jag får ta nån väska jag kan låsa.

Nu är klockan mycket så jag ska nog förflytta mig till sängen.

Sov så gott!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

HERREGUD vad många julklappar! Tur att jag inte har så många att köpa till :) Vi har två kassar med klappar här hemma, alldeles lagom att bära på för oss :)

2009-12-20 @ 13:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback