Sjuk o strålande sol.

Då var det väl dags för en uppdatering igen på order från Pernilla. =P Jag har inte så mycket att skriva om för jag har legat sjuk hela denna vecka. Började i söndags med magen (som vanligt.. suck.) Då hade jag så ont att jag inte kunde stå eller röra mig. När jag skulle på toa fick jag krypa. Den smärtan är helt enorm ska jag säga. Så jag sjukanmälde mig måndag o tisdag. Det brukar ta några dagar innan det onda släpper. MEN, Kors i taket så hade jag inte så mycket ont på måndag morgon när jag vaknade. Däremot vaknade jag råförkyld. typiskt.

Det var länge sen jag var så här dålig så det är ju ändå rätt skönt, men det var bara för att jag öppnade min stora käft o sa: "jag blir nästan aldrig förkyld längre. Har klarat mig hela vintern o våren." Då får man ju nästan skylla sig själv. Och självklart nu när jag ligger och är dålig så är det klarblå himmel och sol ute efter fyra veckors regn. Inte undra på att jag blir bitter. Men i tisdags när jag var som sämst så låg jag i soffan och tyckte synd om mig själv. Då kommer min sambo hem med detta:


Mumsiga jordgubbar. (Som jag inte kände så mycket smak på, men jag låtsades. =))

Och det bästa av allt:

SMÖRGÅSTÅRTA!!! Den kände jag lite mer smak på och det var ju tur det. =P
Jag skulle kunna leva på enbart smörgåstårta, det är det bästa jag vet. Så jag har ju världens bästa sambo helt enkelt. =)

Vad ska ni göra idag?

Jag tänker inte sitta inne idag när det är sånt fint väder. Tänker tvinga ut mig själv idag. Var faktiskt ute nästan hela dagen igår med, men det blev nog för mycket för jag blev jättedålig igår kväll igen. 

Jag är på jakt efter en fotoskrivare. Dom var slut i måndags när vi var där, men skulle få in i veckan. Så himla smidig uppfinning. Inte alls så stor heller. Jag har ju så mycket bilder på datorn som jag vill ha i fotoalbum. Smidigt att skriva ut det hemma då istället för att skicka iväg på framkallning. Billigare med dessutom.

Ne nu måste jag försöka få i mig lite mat.

Hej hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Herregud vad många uppdateringar! Woho :)

2009-08-06 @ 20:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback