Sju kassar fattigare.

Jag sitter här och håller på att avlida. klockan är  just nu 23.35 på kvällen och vi har 28 grader varmt i lägenheten. Det är helt sjukt hur varmt det blir i denna lägenhet på somrarna. Frukostid så hinner mjölken man häller upp i glaset bli ljummen och osten påbörjar sin smältningsprocess. DÅ är det varmt. Jag vill ha ac.

Jag har tillbringat min kväll med att rensa mina klädlådor. Det är inget jag gör ofta kan jag säga, det är så tråkigt och tar sån tid. Blev inte så mycket slängt idag som det brukar kunna bli när jag rensar. Det som jag inte förstår är hur f*n jag får plats med alla mina kläder i dom lådorna. Helt otroligt.



Det här var det jag slängde. inte så stor hög ändå...



Närmare 7 kassar fick jag ihop. På 4 lådor....



Molly o Fling är väldigt hjälpsamma.

Det lustiga är att mina lådor är lika fulla fortfarande efter att 7 kassar har försvunnit.. Men är det nån som kan få in mycket saker på litet utrymme så är det jag. Linus bara skakar på huvudet. hahaha.

Ne nu är det ju C.S.I dags för mig. Varje vardag ligger jag här i sängen kl 23 och kollar på det. Jag bara älskar den serien.

Godnatt på er!!

Kommentarer
Postat av: maria

tack tack. vi har haft en jättemysig dag.. och det känns i alla leder att man är äldre.. går bara utförs. allt bra själv?

2009-08-12 @ 08:40:39
URL: http://finamaria.blogg.se/
Postat av: SoffiZ- Oliwers mamma

Haha jag känner igen det där! Sjukt mycket man har i alla lådor=)

2009-08-12 @ 11:02:38
URL: http://soffiz.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Haha! Jag har också fullt med kläder i mina lådor. Har 6 stycken med kläder och en garderob och några hyllor där i. Jag kan väl ha hälften. Hälften av det är snygg och hälften kan man kasta till Uff. Borde ta tag i det där någon dag men det är ju så tråkigt!

2009-08-12 @ 20:55:43
URL: http://pearn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback