Nu slår jag på stort.

Och skriver hela 3 inlägg på en dag!! Så det borde kompensera dom närmsta 3 veckorna? =P
Jag har vart lite dålig på att kommentera i era bloggar, men jag har läst dom. Jag har nog lite av en boggtorka tror jag. Vi har fått en del gjort idag. Fastän jag inte haft någon energi till det. Men jag var och lämnade in min resväska på lagning. Kodlåset var trasigt och jag  vill gärna att min väska ska vara låst. Så nu ska det funka.

Sen åkte vi till Stadium där Linus hade kollat ut ett par flip-flop som han ville ha, plus att dom var på rea så han köpte dom. Sen tog vi en milkshake på McDonalds, och det var vääääldigt skönt för min hals. Var även en sväng på Elgiganten och Mediamarkt. Inte finns min fotoskrivare att få tag på. De dom hade fått in för nån dag sen var redan slut. (!) Jag som hade min kväll planerad. Men jag köpte en film istället så jag får väl glo den, för gissa om jag är helt slut nu.

Sen har jag försökt aktivera mina små katter nu på eftermiddagen förgäves. Nu när det är så varmt så sover dom heeeela dagarna och håller igång på nätterna. Igår tog det 2 timmar innan jag kunde sova. Borde döpt dom till terror 1 & 2. Vet inte riktigt vad jag ska göra..

Men men ha en mysig kväll gott folk.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Du är helt otrolig som uppdaterar TRE gånger samma dag! Bravo! Fortsätt så :)

2009-08-06 @ 22:22:59
URL: http://pearn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback