Nu ni...

Nu får ni två inlägg på en o samma dag. Helt otroligt va?

Jag jobbar bara söndag, måndag och torsdag sen har jag SEMESTER!!!!!!!! Nu känns det att det är nära. Åker ju hem till Nyköping nästa helg, och det ska bli jättekul. Så tråkigt bara att sitta o köra hela den vägen själv. Det är nog det värsta. Då känns det som att jag bor flera hundra mil ifrån. Men sen är det inte långt kvar tills vi åker till Bulgarien heller.

Vi åker ju den 25 aug till detta:


Det är så underbart att det ligger så nära havet. Förra året fick vi ju korsa vägar för att komma dit.o kolla poolen med! woohooo!



Lite av hotellet..=)



De har till och med minigolfbana. Gissa om vi ska spela. =)



Jag tror vi kommer trivas faktiskt. Det bästa med är ju att vi har All Inclusive. Tycker det är toppen. Då behöver man inte ha med sig plånbok o pengar när man ska ner o bada ifall man blir törstig eller vill ha något att äta.

Jag bara lääääängtar.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback