Nagelfil.

Jag har kommit fram till att jag måste skaffa en nagelfil.(ni hör hur intressant detta inlägg kommer bli. =P) Jag har fått så långa naglar att det är jobbigt. Vill inte klippa för då flisar dom. Jag har aldrig haft så långa o fina naglar i hela mitt liv. (jag är en sån som river på mina naglar.) Nu har jag faktiskt väldigt kvinnliga händer.

Jaja, jag ska sluta babbla om mina naglar. Rätt ointressant. Vi är för en stund sen hemkommna efter denna eftermiddag/kväll. Vi åkte iväg strax innan fyra och mötte upp Linda o Jens utanför O'learys. Där åt vi mycket god mat. Älskar deras pasta och vitlöksbröd. Dregel säger jag bara. Bion började strax innan sex och den var faktiskt rätt bra. När den började tänkte jag: "va fan är detta för film?". Men det blev bättre sen. Det är nog inte riktigt den uppfattningen man får utav den filmen när man ser trailern. Mycket humor i den faktiskt. Brad Pitt är så himla lysande, han gör verkligen hela filmen.

Sen åkte vi till Ica Maxi och jag köpte på mig ett lager med kissemat, så dom ska klara sig nu när vi är borta en vecka. Fidde är snäll och tittar till mina små under veckan. Lite nervös är jag med tanke på hur det gick förra året. Men Fidde vet att jag bränner ner hans lägenhet om det händer dom något.. Dom är mina små guldklimpar. =) Så puttinuttigt va? =P

Jag ska försöka få bort Linus från det där förbaskade spelet. Nu börjar jag bli trött faktiskt. Det blir inget Boda Borg för oss imorgon. =( Lisa och Andreas kunde inte hitta någon hundvakt till lilla Putte. Lite tråkigt, jag hade sett fram emot det. Men vi är ju lediga 2 veckor efter Bulgarien med så vi kan säkert ta det då.

God natt på er!

Kommentarer
Postat av: Catrin

=) Fint med långa naglar, men de ska u vara hanterbara också. Har också fått mina att hålla sig ett tag nu, men sliter i mkt kartonger och så på jobbet, så de går lätt sönder. Men nu har jag semester en vecka, så nu får de vila lite =)

2009-08-22 @ 22:13:50
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Känns som att vi också kanske borde se den där filmen, låter som att du tyckte den var bra :)

Och det där med nagelfilen. Haha! Jag vet vad du menar, mina naglar är också långa (och hårda för en gångs skull så de inte går av) men jag har ingen ork att sitta med en nagelfil. Det är FÖR kvinnligt :P

2009-08-23 @ 13:29:38
URL: http://pearn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback