Lagom Lördag

Idag tog vi sovmorgon till 8 men låg kvar o segade till tjugo i 9. Det blev rätt sent igår så vi var rätt trötta idag faktiskt. Vi åkte iväg strax innan 18 och mötte upp alla utanför grekrestaurangen. De hade sagt att de hade kvällsbuffe så vi alla var ju sugna och inställda på den. Men när vi väl kommer så hade dom ingen buffe. Blev lite besviken faktiskt, för att säger dom att de ska ha buffe så tycker jag at dom ska ha det med. Men vi tog någon annan färdigkomponerad 3-rätters. Förrätten var greksallad med brushetta. Jag bara älskar greksallad med massa fetaost. Varmrätten fick jag fläskfile med klyftpotatis och pyttelite sås. Så det var det torraste jag någonsin ätit. Ingen hit. Desserten var väl inte så överdrivet god heller, men det gick o pina i sig.

Men vi hade trevligt iaf och det var ju det som var huvudsaken.



Lisa, Andreas och LInus.



Linda och svärmor.



Li, Jens och Svärfar.



Jag och Linda plus en naken staty.



Uffe och inredningen på restaurangen.

Det är alla som ska med till Bulgarien, utom Gustav som inte kunde vara med. Efter middagen åkte jag och Linus hem för att titta på senaste Rambo filmen. Jag har aldrig vart något större fan av dom filmerna, men den var faktiskt helt okej. Det var inte så jättemycket fokus på sylvester stallone o de gillar jag.

Ikväll ska vi gå och äta med Linda och Jens för att sen gå på bio och se Quentin Tarantinos nya film, Inglorious Basterds med Brad Pitt. Både jag och Linus gillar filmer som utspelar sig från andra världskriget så det ska bli intressant faktiskt.


Ne nu ska jag aktivera mina katter lite. Dom sover hela dagarna och röjer på nätterna. Ändring på det!!

Vad gör ni denna helg?

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Haha, känner igen det där med katterna. Sover hela dagarna och leker hela nätterna! Trist att de inte hade någon buffé, men grekmat är gott ändå :) Hoppas bion är bra ikväll!

2009-08-22 @ 14:26:50
URL: http://pearn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback