Skomöbel

Nu är det nog dags för en liten uppdatering här igen. Vet inte om jag får göra det till två inlägg. Kan ju inte ha hur långt som helst. Vi får se. Vi har haft fullt upp nu i 2 dagar. I tisdags började dagen med ett möte på banken kl 10.00. Vi fick vårat lånelöfte och vi kan i stort sett börja bygga vårt hus så fort vi hittar tomt. Väldigt positivt måste jag säga. Men vi ska vänta lite o spara lite mer pengar. Bättre med för mycket än för lite. Men jag vill helst ha det nu! Linus är helt besatt av hustanken. Sen for vi till Ikea där vi käkade lunch och shoppade lite, bla denna möbel:



En skomöbel. Det blev jättebra eftersom alla skor inte fick plats i skohyllan.



Jättesmidigt faktiskt. =P

Sen efter några timmar på Ikea åkte vi hem till Svärmor på lite fika. Jag kelade rätt mycket med kisseungarna, dom har blivit så söta nu.



...



Visst är dom söta? Tycker dom är så söta när de går med svansen rätt upp och vinglar lite. Jag har på tal om popcorn hittat mitt drömsovrum på Ikea. Det är EXAKT så som jag vill ha det, känns nästan som om dom tagit det rätt ur mitt huvud. Finns verkligen inget jag skulle vilja ändra på och jag vet inte hur många gånger jag har vart där och fotat det.

Men efter vi hade vart hos Linus mamma så blev det storhandling på Ica Maxi, och varje gång vi storhandlar åker vi på avstämmning. Aldrig när man bara handlar några få varor utan när man har en halv vagn full med saker, DÅ, Då åker vi på avstämmning. Sen var vi så hungriga så vi åkte till Sir Simons och åt. Efter det skulle vi gått på husvisningen men vi var så fruktansvärt trötta att vi inte orkade. Vi vill ändå inte bo i ett hus som ligger 3m från motorvägen.

Det får nog bli två inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback