Grillning och ytterligare bullbak.

Nu sitter jag här och väntar på att tiden ska gå. Har redan gjort en del idag. Halv 9 imorse började jag baka bullar (igen). Dom andra försvann rätt snabbt och jag tänkte frysa in lite till min födelsedag. Sen ge en påse till Fidde för att han är kattvakt. Sen började vi tömma frysen på mat och vi kunde slänga ungefär 2 ica kassar. Det är väldigt mycket mat. Jag åkte ner till torpa där Linus ena syster och mamma bor. Lånade Lisas frys för all mat vi ska spara medans våran rinner av sig.

Gick in en sväng till svärmor med o kollade in kisseungarna. Dom är ju så förbaskat söta nu. Efter det åkte jag i spöregnet upp till jobbet en sväng och hälsade på. Hade även med mig lite bullar dit. Jag hade tänkt åka till a6 idag, hittade en jättesnygg tub top där för bara 99:-. Fråga mig inte varför jag inte köpte den då, men det gjorde jag inte. Men sen kom jag på att det är söndag, Och att gå in på a6 en helg är att vara självmordsbenägen ungefär. Det är en sån otrolig folkmassa där då.

Så nu har vi äitt lite lunch, ska ner till svärmor en sväng igen med lite bullar och sen ut till Linda och Jens för lite grillning. Vi hade väldigt mycket kött som tar mycket plats i frysen. Så vi tar med det till dom.

Nu är det bara imorrn kvar sen åker vi på tisdag! woho!

Har ni tänkt på vad många uppdateringar ni fått denna vecka? =P Hoppas ni haft en bra helg.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Helt otroligt med dessa uppdateringar! Jag har ju något att göra :) Duktig du är som bakar bullar idag igen! En annan får tvätta hela dagen idag, tvättkorgen är full (det betyder att jag "glömt" att tvätta på ett par dagar).

2009-08-23 @ 15:23:30
URL: http://pearn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback