En vecka kvar.

Idag är det bara en vecka kvar tills vi åker till Bulgarien. Det ska bli så skönt att komma iväg till lite värme och sol, för det har jag inte fått så mycket av denna sommar. Så här blek som jag är nu har jag nog aldrig vart. Speciellt nu när det börjar bli höst med så är det extra skönt att komma iväg.

Det som står på schemat idag är att kl 10.00 ska vi vara på banken för möte och kl 17.00 ska vi gå på husvisning. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på tiden där emellan. Linus ville en sväng till Ikea och jag vill shoppa så det är ju en rätt bra kombination. =P

Märker ni vad tidigt jag är uppe idag? =)

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hallåhallåhallåå! Hur gick det på husvisningen? Uppdatera!

2009-08-20 @ 13:07:59
URL: http://pearn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback