En lååång dag!

Den här dagen började med att vi tog en sovmorgon. Har haft så svårt att sova lite längre nu på mornarna när det är så varmt och jag har vart sjuk. Men idag kunde jag sova ända till kl 10. De ni! Sen åt vi frukost och vid halv 1 bar det iväg till a6. Jag var på jakt efter någon variant av vit blus som jag ska jobba i på bröllopet imorgon. Gärna en som jag kan använda till vardags med så inte pengarna kastas i sjön. Efter en titt inne på H&M hittade jag det jag sökte efter.

Vi åkte sedan ner till Ica Maxi och handlade med oss lite fika och blommor för att sedan åka ner till Linus mamma på en fika. Blommorna samt en platta öl fick Andreas för att han klarade körkortet idag!! GRATTIS!!! Verkligen jätteroliga nyheter.
Där satt vi några timmar tills Linus pappa kom. Då bar det iväg till hans boende i gränna för att sedan konka en j*kla soffan som skulle ut till deras sommarstuga. Bara det tog några timmar. Men efter mycket om och men så gick det riktigt bra. Väl ute i stugan var det kväll och vi var vrålhungriga så det blev pizza för hela bunten.

Så nu sitter vi hemma i soffan dötrötta efter denna långa dag. Jag har smittat Linus med så han är superförkyld, så gissa om jag fått höra att det är mitt fel. Hahaha. Ne nu ska vi kolla dom sista avsnitten av Band of Brothers, sen blir det att nana kudde. Jag vill försöka vara så pigg som möjligt inför jobbet på bröllopet imorgon.

Hoppas ni haft en bra dag!!!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hoppas det går bra att jobba idag! :)

2009-08-08 @ 17:18:19
URL: http://pearn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback