Dan före dopparedan.

Så känns det idag, imorgon vid den här tiden sitter vi på landvetter och väntar på att få gå på planet. Jag kommer vara lika nervös som vanligt eftersom att jag inte tycker om att flyga och tror att planet ska störta.

Vi har haft en städ-dag här hemma idag. Frostat av frysen, gjort rent den, Städat ur ugnen, Fläkten, bakom spisen. Ja jag drog nog ut allt i köket som gick att dra ut och städade. Linus fick ta resten av lägenheten. =P Han ville inte vara i köket o städa allt det. Under tiden har vi tvättat med, en massa sängkläder som jag hittade när jag rensade linneskåpet. Jag ville tvätta om dom. Dom var inte skitiga eller så men det är bara sån fixide jag fick. Jag har många fixideer faktiskt.

Så vi 7 imorse var vi nere i tvättstugan och strax efter 8 åkte vi ner till Holmgrens och lämnade in bilnycklarna som inte ville fungera som de skulle. Sändarna i nycklarna hade gett upp så ibland när man ska gå till bilen (alltid på de mest offentliga platserna.) Och ska låsa upp så händer inte ett jota när du trycker på knappen. Vilket gör att du får ta nyckeln och öppna i dörren, men då går ju larmet igång och alla runt omkring tittar på en som om att man försöker stjäla bilen. Jag tycker det är en liten obehaglig situation. Men nu slipper vi det!

Efter vi var klara med nycklar,städning och tvätt runt halv 12 åkte vi ner på stan och åt lunch på Chili Thai med Lisa och Andreas. Det är mongolisk buffe där och jag kan äta hur mycket som helst. Vilket jag gjorde så nu har jag ont i magen. Sen var det rätt skönt att komma hem till en städad lägenhet. Men nu blev jag jättetrött när jag satte mig i soffan så jag får väl hitta på något annat att göra.

Senare kommer Fidde på middag (usch, jag vill inte ha mer mat.) när han slutat jobbet, så ska han kolla över lite med kissarna. Ska bli så skönt att komma iväg imorrn från alla måsten och till sol.

Vad har ni gjort idag?

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Värst vad ni är duktiga och håller på hela tiden! Men det är ju skönt när det är klart :) Hoppas att ni får en underbar vecka i utlandet! Och att ni är bruna och fina när ni kommer hem :)

2009-08-24 @ 17:19:00
URL: http://pearn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback