Bullbak o grek mat.

Jag ligger väldigt bra här i mitt hörn i soffan nu med musik i öronen o datan plus en katt  knät. Linus sitter o kollar på en av våra konsert dvd:er med Alice Cooper. Jag tycker väl lite att gubben har gjort sitt, men skulle ändå vara intressant och se live eftersom han har sånna shower. Han kommer till sverige o Linus vill gå, får se om jag följer med. Nu var det längesen jag var på konsert, börjar få lite abstinens fakiskt. Tycker Maiden eller Disturbed kan komma snart igen.

Vi har faktiskt vart och farit hela förmiddagen idag. Jag var på elgiganten och köpte mig ett minneskort till mobilen. Jag tror jag är en väldigt jobbig kund, en sån kund som ska ha det jag vill ha. (även om det är slut.) och frågar miljarder frågor. Jag hade suckat åt mig själv om jag jobbat på ett sånt ställe och mött mig själv. haha. Någon mer som är så?
Men jag är nöjd iaf för jag fick all min musik i mobilen nu och det är det viktigaste.

Igår bakade BÅDE jag och Linus bullar. Det var nog första gången jag gjorde det själv. Min mormor har ju alltid skickat 15 påsar i veckan så jag har ju aldrig behövt. Men de blev skitgoda för att vara första-gångs-bullar. 



Han hjälpte mig faktiskt rätt mycket med bakningen. =)



Mina blev pyttesmå för att linus roffade åt sig all deg så jag fick inte så mycket att arbeta med. =P

Ne nu blir det lite mer slö tid innan vi ska iväg och äta Grekiskt på Atena ikväll med alla som ska med till Bulgarien.

So long

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Bullarna ser ju jättegoda ut! Gott med grekmat, det åt vi till lunch innan gubben åkte till jobbet :)

2009-08-21 @ 14:36:00
URL: http://pearn.blogg.se/
Postat av: SoffiZ- Oliwers mamma

Åh vad gott det ser ut!!! Håller med Pearn, gott med grekmat med!!

2009-08-22 @ 20:03:13
URL: http://soffiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback