Äntligen!!

Nu sitter jag här i soffan och mår riktigt bra. Har jobbat idag men gick hem vid halv 9 tiden. Det innebär att jag nu går på min semester!! Den här dagen har jag längtat efter i två månader medans jag kämpat som ett djur på jobbet. Så i fyra veckor slipper jag gå dit nu. Helt underbart är det. Dessutom är det bara 12 dagar kvar tills vi åker till Bulgarien med. =)

Min andra halva har varit på Liseberg hela dagen.. Utan mig... =( Men han sa att han hade vunnit massor av saker till mig. =) Återstå att se vad det är när han kommer hem, om jag nu orkar hålla mig vaken så länge. Men jag får väl börja packa det jag ska ha med mig upp till Nyköping imorrn så kanske jag orkar.

Åker som sagt upp till Nyköping/Oxelösund imorgon och hälsar på familj och vänner. Det ska bli jättekul,var så länge sen jag träffade alla. Jag hoppas bara det är bra väder imorgon bitti när jag åker. Linus var snäll och lät mig ta bilen över helgen fastän han jobbar. Men det är mycket smidigare att åka 2 timmar med bil än 4 timmar med buss.


Har så mycket planer på g......=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa, snart ses vi! :) Skönt att du äntligen har semester nu!

2009-08-13 @ 22:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback