Vart är solen?

Ja idag undrar jag lite vart solen har tagit vägen, massa moln på himlen. Men det är ju så typsikt. Igår när jag jobbade 11-23 då lös solen banne mig heeela långa dagen. Det var så fint ute, och jag var så bitter för att jag var inne hela dagen. Idag när jag är ledig, då är det klart att det inte ska vara nån sol. Typiskt.

Har precis väckt min andra halva, jag har vart vaken några timmar nu så jag börjar bli jättehungrig på frukost. Jag vaknade idag strax efter 9 att mina kära kissar hade sån fight i sängen på min sida. Fast dom är så söta när dom bråkar lite.

Idag tänkte jag och Linus gå på Bilmässan som är inne på Elmia. Ska bli kul o se alla fina bilar. Man har ju sett några åka runt här i stan, men jag vill in dit iaf. Får se om det blir några bilder som jag kan lägga upp sen.

Så det var min påskhelg de.

Vad ska ni hitta på idag?

Jessi

Kommentarer
Postat av: sandra

sv: Tack raring! :DD

här är det sol och 21 grader :D

2009-04-12 @ 11:57:54
URL: http://bjorkasandras.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Vi har varit ute och gått i Larbro ängar. VATTEN överallt så vi var dyngsura och fötterna. Men vi fick oss ett par goda skratt i alla fall varenda gång någon råkade "plumsa" i ett lite för djupt hål :) Hade också velat åka till Elmia men det får man ta något annat år :) Glad påsk vännen! Hoppas du mår bra nu!

2009-04-12 @ 19:09:05
URL: http://pearn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback