Tisdag

Kissarna ligger och sover, Älsklingen ligger och vilar, Jag sitter här framför datorn med bandit på full volym. Just nu spelas Nickelbacks nya låt. Rätt bra faktiskt. Blir nog inget MetalTown för mig i sommar som det ser ut just nu. Jag är i sorg. Det var det jag helst av allt ville göra i sommar. =(

Vid 5 kommer Fia med lilla Hugo och Mariana med Emilia. Emilia ringde mig förut och sa att hon hade sina finskor på sig. (Hon hade fått nya.) Sen undrade hon om jag hade paket till henne för att hon har namnsdag idag. Jag svarade med att hon kan få en glass. Men det var ju inte alls lika kul.=P

Nehe om jag ska gå och förbereda osten samt frukten kanske. =P

Vad ska ni göra ikväll?

Jessi


Kommentarer
Postat av: a b o u t v e r o n i c a

sv: tack så jättemkt söt :) jag gjorde precis en liten ändring i headern, din åsikt skulle jag bli glad för :D



och jag måste bara säga att du med har en sjukt snygg blogg :o

2009-04-25 @ 22:19:00
URL: http://aboutveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback