Solen är borta.

Igår hade vi verkligen underbart väder här nere. Har för mig att det var runt 17 grader, och det är ju helskönt. Jag och Linus åkte ut till Ölmstad där hela familjen Eek befann sig. Vi röjde lite i hans morfars förråd och sen grillade vi lite. Årets första grillning, den är alltid bäst. Li hade med sig kameran igår så jag ska försöka få några bilder som jag kan lägga upp här. =)

Idag åkte vi ut till Lekeryd för att fira Jens. Han fick bla en sodastream så jag kan tänka mig att han har fullt upp nu när vi gått. Där blev vi bjudna på tacos och chokladkaka till efterätt. Jättegott. Men jisses vad trött man blev efter maten när man tog plats i soffan.

Sen följde Linus pappa Uffe med hem till oss så nu är det hockey på tv:n. Det är bara hoppas Hv vinner denna match med, bäst av allt: tar hem guldet i år igen!

Såg på Robinson igår och jag tycker inte riktigt det är samma klass som det var första gångerna det gick. Jag tyckte det bara var långtråkigt. Dom blir ju bara magrare och magrare med, till slut är det bara skinn och ben kvar av dom. Jag förstår inte riktigt varför man vill utsätta sig för det. Men det är ju jag det.

,Nehe, dags för andra perioden.

Vad har ni gjort idag? Jag har väl kvar några läsare?

Jessi

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ja, jag läser! Men jag vill helst ha uppdatering 10 ggr per dag nu när jag är sjuk så jag har nåt att göra. :)

2009-04-05 @ 18:20:31
URL: http://pearn.blogg.se/
Postat av: Sara

Du måste verkligen skärpa dig och uppdatera flera gånger om dagen! =)

2009-04-05 @ 19:11:53
Postat av: Sebbe

Var ju i dina gamla kvarter i helgen! Shit va nyköping är tråkig stad. Bortsett från innebandy-SMet som spelades fanns det ju ingenting där! Jag börjar förstå varfördu gillar Jkpg så mycket....... :)

2009-04-06 @ 17:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback