Ser inte ljust ut..

Nu snackar jag om hockeyn när det gäller rubriken, Hv ligger under med 2-0 i andra perioden och får dom inte in mål nu så vinner Färjestad guldet. Vilket jag inte hoppas, men som det ser ut nu spelmässigt så gör inte hv alltför bra ifrån sig.

Linus sitter för övrigt och äter en melon som han påstår smakar pepparkaka.. hahaha. Han har sånna ideer för sig ibland, hur en melon nu ska smaka pepparkaka får inte jag ihop riktigt. Knäppgök.

Ligger här hemma helt död, har jätteont i min mage så jag har vart hög på smärtstillande idag. Blir att vara hemma från jobb o se om det blir bättre, vågar inte riktigt chansa. Speciellt inte nu när bilmässan sätter igång imorrn..

Har ingen lust eller ork att skriva så mycket mer, tänkte bara lämna ett avtryck.

Sebbe. nu får du komma hem snart. Jag saknar dig.

Pearn. Tack ska du ha. Det betyder mycket <3

Jessi

Kommentarer
Postat av: Sandra

jättefin blogg! :D

Lust att följas åt via bloglovin?



Kram! :)

2009-04-08 @ 21:00:28
URL: http://bjorkasandras.blogg.se/
Postat av: MillahSundberg

Super fin blogg, gillar din header som f*n, kul med bilderna.. =) Ha en trevlig påskhelg. Mvh Millah

2009-04-08 @ 21:03:40
URL: http://millahsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback