Påskägg.

Jag var på väg ner till willys för att handla ett påskägg förut, och precis när jag klivit ut från porten och gått 5 meter möter jag Ponuts o grabbarna. Dom jag berättade om förut som jag träffade mitt på dagen. Det var väldigt otippat. Tydligen hade dom nån gammal kompis från Nyköping som flyttat ner hit och bor granne med mig. Haha världen är bra liten måste jag säga.

Igår åkte jag o Linus till min hemstad och hälsade på min familj lite. Var bara ett ryck vi fick. Jag övningskörde hela vägen upp o ner och det gick bra. Men det var väldigt mycket trafik ute och vilka puckon. Jag kommer ju ha roadrage när jag får mitt körkort, den saken är klar. haha.

Fick ett samtal av Sebbe nyss så han kommer snart och gör mig sällskap här i soffan. Det ska bli roligt.

Kanske dags för lite bilder snart eller vad säger ni?

Jessi

Kommentarer
Postat av: SoffiZ- Oliwers mamma

Glad påsk!!!

2009-04-10 @ 23:01:52
URL: http://soffiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback