Nerbajsad lägenhet.

Ja jag ska försöka uppdatera lite oftare, men jag har ju oftast så mycket för mig hela tiden så det är inte alltid varje dag jag sitter vid datorn. Men jag ska försöka.

Idag har det ju vart pangväder ute. Nu känns det verkligen att våren är på väg och det är så härligt. Satt på balkongen en liten stund mitt på dagen. På förmiddagen var jag och Linus iväg en sväng, handlade mat och sånt nödvändigt. När vi kom hem var det mindre kul. Vi slogs av en enorm bajslukt när vi öppnade dörren och det visade sig att det var bajs i hela lägenheten. Det har antagligen fastnat i röva på katten så hon har satt sig och dragit runt det i ett försök att få det o lossna. Det var i varenda rum utom vardagsrummet. (Tack gode gud för dom dörrarna) Enda som var ok med det var att hon vart såpass duktig och inte dragit på mattorna, så det var bara golven.

Men det blev ju projekt sanering av kattbajs. Det tog 2 timmar för oss. I vanliga fall tar det MAX en timme när vi hjälps åt att städa lägenheten. Men jag ville svabba golven några extra gånger. Man bara älskar dom små liven ibland!

Igårkväll skulle jag och Linus lyxa till det med pizza. Det finns en pizzeria som har jättegoda rullar här i stan som vi smakat förut, och även har hemkörning. Vi orkade inte gå dom 7 min ner till våran pizzeria där vi vet är jättegoda pizzor. Så vi tog hemkörning.Riktigt bekvämt. Men det var den äckligaste pizza jag ätit. Ingen av oss åt upp den. Smakade enbart salt. Han hade beställt en inbakad kebabpizza, men han fick ingen sås så den var ju snustorr. Jag hade beställt en kebabpiza utan kebab. (ja jag vet.) Men fick likförbannat kebab. men den hade dom gömt i så små bitar under salladen att jag inte märkte den först. Så aldrig mer pizza därifrån, bara rulle.

Nu blev det en massa skrivet. Hoppas ni orkar läsa igenom detta. Jag vill göra om min blogg. Har velat det länge nu. Får se vem jag ska anlita.

Nehe, kanske en kvällsmacka nu.

Jessi

Kommentarer
Postat av: SoffiZ-Oliwers mamma

Hehe, skoj med bajs överallt;) Jag torkar massa bajs hela dagarna nu, kul att nån mer får ha samma hobby;)

2009-04-06 @ 20:01:34
URL: http://soffiz.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Fy vad tråkigt med bajs, men man älskar dom små ändå :) Trist med pizzan, jag har äntligen hittat en pizzeria i stan som gör goda pizzor, varenda gång :)

2009-04-06 @ 21:51:49
URL: http://pearn.blogg.se/
Postat av: Catrin

haha usch, har hänt här också, men inte i hela lägen heten då =)

2009-04-07 @ 17:34:28
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback