Lista.

Ja jag tycker listor är lite roligt. Så här får ni en och jag utmanar alla som läser bloggen. =P

Klädsel
Vad har du på dig idag:
ett par svarta jeans, Grön tröja med tryck och svart kofta.
Vad använder du just nu för skor: Använder inte skor inne så nu är det ett par Addidas strumpor.
Favoritfärg på kläder: Svart går alltid hem, Sen gillar jag grönt, klarblått och nu på sommaren ljusa färger.

Senaste person som
Sov i din säng:
Jag och Linus samt kissarna.
Du pratade med: Li
Du delade en drink med: Delar aldrig drink med nån.. It's MINE!!
Du gick på bio med: Linus, Linda o Jens
Du gick på stan med: Julia
Skällde på dig: Hm.. Linus. Övningskörningen. jisses, säger bara parterapi.

Senaste
Låt du hörde:
12-45 med Shinedown
Film du såg: The Fog. Nån skräckis som gick på tv häromdagen om en ö som täcks av dimma. Den dimman dödar folk. Lite småknepig måste jag säga.
Mat du åt: Kyckling med chili och ris.
Kram: Linus
Puss: Linus där med.
Fest: Jisses, det var längesen. Kommer inte ens ihåg senaste fest. Jo just det. Norrköping för drygt en månad sen.
Känslan: Huvudvärk och nervositet.
Ilska: Häromdagen när min andra halva inte satt i ny toarulle. Väldigt lätt att missa det tydligen.
Resa: I februari till sthlm, Men utomlands var ju i höstas när vi var i Turkiet.
Glädje: Är glad för det mesta hela tiden.
Dröm: Inatt, drömde att det bodde människor i honungskupor. Vet inte vart jag får allt ifrån.
Boken du läste: Asyl, men tycker Gömda var mycket bättre.
Personen du träffade: Linus innan han gick till jobbet. Innan det träffade vi Li på Silvan.
Personen du pratade i telefon med: Li
Personen du fick sms av: Syster
Gången du åt en 7-eleven korv: Aldrig ätit det då 7-eleven inte finns här i Jönköping.
Gången du var utomhus: Idag när vi var och kollade tapeter.
Gången du sov: I natt
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Oh shit. Måste vart när jag var hemma med Mariana i vintras.
Saken du köpte:
Leksak till kissarna.

Om dig

Namn: Jessica
Ålder: 23
Smeknamn:  Jessi
Syskon: en lillasyster <3
Sysselsättning: Jobbar som en tok och pluggar till körkort. Blir inte mycket tid till övers.
Bra egenskaper: Glad, sprallig, iderik. Bäst helt enkelt. ;P
Dåliga egenskaper: MItt temprament. Kan brusa upp lite lätt ibland. Kommer ju garanterat ha Roadrage när jag får körkortet.
Linje/klass: Var 5 år sen jag gick ut gymnasiet.Men gick Restaurang uppe i Nyköping.
Hårfärg: Brun
Ögonfärg: Gröna
Skostorlek: 39. Står stadigt.




Som sagt nu är det eran tur. =P


Kommentarer
Postat av: Änglavakt

oj vad lång lista... :) hoppas att du får en bra vecka, vill ha sol, längtar till bulgarien!!! Kram

2009-04-21 @ 14:34:32
URL: http://anglavakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback