JAAAAAA!!!! ÄNTLIGEN!!!

Idag är det en väldigt bra dag för mig, vet ni varför? Jo det ska jag berätta. Jag klarade körkortet idag!! woohoo!! Så gissa vad jag gjorde så fort jag kom hem, jo tog bilnycklarna, satte mig i bilen och åkte iväg. Helt underbart!! Det är en sån lättnad. Så nu kommer inte Linus få se så mycket av sin bil mer den närmsta tiden. =P
 weei weei weei.

Jag åkte en sväng till Ikea och inhandlade lite ny inredning till badrummet. Det har tidigare gått i svart, jättefint men nu har jag tröttnat på det. Så nu blev det riktigt klarblått och vitt. Köpte inte så mycket men det blev ett blått duschdraperi,en vit matta, samt blåa och vita handdukar i olika storlekar. Och jag betalade endast 200 spänn för det. Ikea är bra. Det blev jättefint. gillar den riktigt klara blå färgen. Får se vad min andra halva säger om den.

Igår hade vi tänkt åka upp till Tabergs toppen och ta en fika, sen hade vi inga mer planer. Dagen slutade med att vi åkte hem till Anne och fikade, ut till morfar i Ölmstad och till slut hjälpte vi Lisa o Andreas med flytten, så vi var inte hemma förens runt halv 10 igår kväll. Super trötta.

Ne nu ska jag vila lite innan jag ska KÖRA till jobbet.. =))

Ha en bra dag!!

Jessi

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis, grattis, grattis, grattis, GRATTIS! Fy vad roligt! :) Det är så skönt att ha, ut och kör med dig nu!

2009-04-28 @ 18:45:42
Postat av: tina

Grattis!!! ((:

2009-05-02 @ 18:34:09
URL: http://tinys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback