Idiot domare.

Ja nu är vi lite agressiva här nere i Jönköping, ser ut som att Färjestad tar hem guldet. Inte det som alla surar över, det förtjänar dom. Dom har kämpat på bra, det har dom faktiskt. Men den där jävla domaren Thomas Andersson fattar jag inte hur han är funtad. Det blev skandal sist han dömde mot HV-Frölunda och det blev jätte rubriker. Då fattar jag inte varför i all världens dar han får döma en sån avgörande match. Helt otroligt säger jag bara. ANDRA gången han blåser när det är mål. Helt jävla slut i huvudet!!

Har surfat runt lite på Hm:s hemsida, tänkte jag skulle kolla om dom fått något dom inte har i butik. Men sitter just nu med 14 varor i min varukorg. Hur det nu hände har jag ingen aning om, men jag ska väl rensa lite. Min andra halva tycker inte allt är nödvändigt, men jag behöver faktiskt allt det där. =P

Ja det är väl bara gratulera redan nu till Färjestad.

Jessi

Kommentarer
Postat av: Sandra

sv: Tack! :) Har lagt till dig med :D

2009-04-08 @ 21:55:24
URL: http://bjorkasandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback