Fast and Furious.

Sorry att jag vart så dålig med uppdateringen. Har verkligen fullt upp med både körkort och jobb. Känns som att det enda jag gör är att kör,pluggar, jobbar och sover. Knappt hemma.

Igår var vi ute hos Linda o Jens o grillade.Jag älskar grillat. Finns inget kött som smakar bättre än när det är grillat. Det blev fläskfile, en flintastek, ungsrostad potatis morot paprika o lök, tzatziki, sallad med feta och vitlöksbröd. skitgott. Synd bara att det var så kyligt att man inte kunde sitta ute. Men det kommer ju fler gånger i sommar då man kan grilla.

Efter maten tog vi oss in till stan för att gå på Bio. Linus och jag konstaterade att det var hur länge sen som helst vi var på bio, tror det var i december. Det är faktiskt mysigt att gå på bio tycker jag. Men iaf. Vi såg Fast and Furious. Jag tyckte den var jättebra. Bäst av alla dom filmerna faktiskt. Men sen så dreglar ju jag rätt mycket över Vin Diesel.



Hetare kille på duken finns inte. Kolla bara hans armar. mumma mumma.

Sitter o kollar på America's next best Dance crew. Helt sjukt vad dom kan dansa. Se det nångång.

Jessi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback