Disney channel.

Solen lös så fint på morgonen och förmiddagen, men nu ser det ut att kunna börja regna när som helst. Riktigt ruggigt är det med. Sånna här dagar tycker jag det är skönt att ha Disney Channel. Ligger i soffan o slöglor på det nu.

Vaknade imorse av att min lilla söta Molly hade fullt upp med att tugga på mina tår. Man bara älskar dom mornarna. =P Har köpt ny katt-mat, Friskies. Har hört väldigt dåligt om Friskies innan så jag var lite skeptisk. Men jag testade det, för dom har grönsaker o sånt i sin kattmat och det blev en väldig hit här hemma av både Fling o Molly.

Glömde skriva igår att jag fick min andra halva att se på Så Ska Det Låta. Kors i taket!! Till min stora förvåning tyckte han det var bra, jag var beredd på en massa gnällande.

Nu i helgen är det påsk och då är det full rulle här i stan. Custom & Performance mässan är ju på Elmia varje påsk, För er som inte fattar vad jag snackar om så är det bilmässan. Så på torsdag kommer det nog börja röra sig en massa sportbilar här i stan. Det är ju bättre väder detta år än förra. Jag jobbar hela helgen! WOHO! Det är den roligaste mässan att jobba faktiskt. Tuffaste men roligaste.

Vad ska ni hitta på i påsk?

Jessi


Kommentarer
Postat av: Sebbe

Haha.. Oh va glad jag är att jag inte jobbar kvar på Elmia just nu! :) Fy fan för bilmässan (o alla andra mässor också för den delen)

2009-04-08 @ 17:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback