Bilmässa.

Igår gick jag, Linus o David på bilmässan, var väldigt många fina bilar.



Detta är supran från filmen The Fast and The Furious. Vin Diesel har ju setat i denna bil.
Sen är jag väldigt svag för supror. *dregel*



Även Batman bilen var där. haha den var lite cool. Den var med i nån batman
film från 1989. Vet inte riktigt vad filmen hette.



Nån bil som gjordes när första Alvin o gänget filmen kom ut på typ 80-talet.
Detta var Alvins Acorn.



Bilen från Dukes of Hazzard. Den filmen är rätt rolig faktiskt.



Självklart den finaste av dom alla (efter supran) Eleanor, från filmen
gone in 60 seconds.



Herbie var med osså.



Snyggaste bilen, Metallica bilen. Så j*kla schysst.



Sångaren i Metallica.



Stolen som en elgitarr. Självklart spelade den bara Metallica låtar med.


Har hur mycket bilder som helst som jag kan lägga ut. Men det blir nog lite för många för att orka med och titta. Har lagt upp fler bilder på facebook. Gå gärna in där o kolla o kommentera.

Min andra halva har blivit sjuk. Det är ju så typsikt eftersom han ska tattuera sig imorrn. Får se hur han mår imorrn om han kan göra det. Ni som har tattueringar vet att tattuera sig sjuk är nog det mest smärtsamma man kan göra. Det gör fruktansvärt ont alltså. Så vi får se hur det blir med det.

Jobb i veckan blandat med körlektioner, vet inte hur jag ska orka med. Blir jätte sena kvällar och skit-tidiga mornar. Vet inte riktigt hur jag ska orka med o sova typ 4 timmar per natt. Men Det är ju bara några dagar så jag får stå ut, sen får jag väl sova middag.

Vad ska ni göra i veckan?


Jessi

Kommentarer
Postat av: Änglavakt

stackarn som blivit sjuk, inget kul. hoppas på fint väder i veckan, vill att dom skall fixa till våran gräsmatta, eller blivande gräsmatta kanske man skall säga, sedan blir det jobb och imorgon skall vi till mantorp å grilla en sväng. ha de bra å lycka till med körningen

2009-04-14 @ 20:09:17
URL: http://anglavakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback