Arg som ett bi.

Ja nu är jag arg som ett bi. Blir mycket hockeyprat här. Färjestad vann guldet med 3-2. MEN den där Thomas Andersson till idiotdomare blåste av TVÅ gånger när det var mål. Så hade det vart en normal opartisk domare som ex Rönnmark så hade HV vunnit med 4-3. Visst som sagt Färjestad har kämpat på jättebra, men denna match var det domaren som gjorde och inte spelarna. Tycker inte riktigt att det var Fair Play... Fattar inte hur fan han får döma en sån avgörande match när han inte är opartisk, vilket jag tycker en domare ska vara.

Som sagt. Man blir väldigt insatt i Hockey i denna stad. Men surt är det. Riktigt surt.. Tycker så synd om Hv grabbarna.
Får se vad det blir för tränare till hv nästa säsong, Kenta får ju inte vara kvar nu.

Ne nu ska jag lugna ner mig och nästa inlägg ska inte bara handla om hockey, men jag blir bara så arg.

Jessi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback