Tröttmössa.

Ja idag är jag en riktigt tröttmössa. Jobbade mitt första hela pass igår efter min sjukdom. Har ju inte så mycket energi eftersom jag inte kan äta tillräckligt, men jag tror inte det blir bättre än så här. Får nog bara vänja mig o gå på dextrosol. =P
Igår hade ju Hv hemma match mot linköping. Som vanligt varje hemmamatch har vi upp över öronen att göra, och det är sånt intensivt spring. Jag var helt bomslut efter dom 2 timmarna, sen blev det ju inte bättre av att veta att man hade 6 timmar kvar.. =/ Det känns i kroppen att det var länge sen man jobbade. Men det tar väl en stund innan man kommer tillbaka på topp igen.

Så jag somnade rätt snabbt inatt när jag hade kommit hem. Linus skulle upp kl 5. Han skulle på uppdrag nånstans i sverige idag. Dom skulle åka 06.15. kl 06.30 ringer hans chef och undrar var fasiken han är. Det är sånt som inte får hända när dom ska köra uppdrag. Så upp fort som fasen o dra på sig alla miljarder grejer på uniformen.
Då var jag faktiskt rätt snäll och gick upp o gjorde matsäck till honom. Maten måste dom ha med sig själva. Och han hade inte hunnit göra en själv.

Sen kunde man ju givetvis inte somna om, men så fort jag funderade på att gå upp så somnade jag. Sen har jag sovit bort hela dagen. Satte klockan på 10, men orkade inte gå upp förens 13..

Nehe, nu måste jag fylla i alla miljarder papper som jobbet ska ha..

Jessi

Kommentarer
Postat av: Catrin

skit snygg bloggdesign ;)

2008-10-02 @ 00:37:34
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback