To be or not to be.

That is the question. Jaha, idag har jag testat på att jobba. Det fick väl inte riktigt som jag hade tänkt mig. Visst det var skönt att göra något annat än att sitta hemma vilket jag har gjort i över en vecka. Men det tyckte inte min kropp. jag blev helt slutkörd efter 1,5 timme. Då var jag helt skakig o kroppen o kände mig lite yrslig. Visst det är lite väl att börja gå in o jobba hockey men jag hade bara 25 pers på min station så jag hade det rätt lungt.
Min kropp och mitt huvud kommer inte bra överens just nu iaf. Min hovmästare tyckte inte jag skulle köra mitt 12 timmars pass på lördag utan att jag bara skulle köra halva. Får se hur det blir med det.

Nu har jag ändå kommit igång Någorlunda med ätandet, så då tyckte jag att kroppen borde ta till sig maten och jag borde automatiskt gå upp dom 5 kilona jag gick ner, men när jag ställde mig på vågen så hade jag gått ner ytterligare 1.. så nu är det 6 kg.. Visst jag skulle behöva gå ner i vikt, men det ska vara av rätt orsaker. Att jag själv kämpat för det, inte för att jag legat o svält i en vecka.

Satt och kollade på Idol förut, och Anna Bergendahl hör till en av mina favoriter. Hon är helt otrolig. Vilken röst. Heja Nyköping! Jag tror hon tar hem det hela.

Vilket liv det är på kissarna just nu. Det har kommit in en liten nattfjäril som ska sitta vid taklampan. Då sitter ju givetvis kissarna på golvet under och piper som bara den. Brukar era osså pipa eller smacka när det kommer in något kryp? Roligt låter det iaf och söta är dom. =) Jag får nog gå o ta ner de för att få tyst på dom. Haha.

Förresten, vill ni ha lite gratis kläder från affärer som Gina tricot, H&M och Jc? Ja helt gratis. Det du behöver göra är att värva folk så du får poäng, som sedan byts in mot ett presentkort. Låter inte helt fel va? klicka på länken nedan och kolla in de! =)

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=22418

Nehe ett avsnitt av Sex and the City o sen sussa.

Jessi


Kommentarer
Postat av: catrin

sv: mmmm de e mysigt med katter =) e inte alltid man får med nåt på film!

2008-09-26 @ 20:11:40
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback