Söndag.

Idag är det en riktig slappdag. Söndagar är lite av en sån dag. Det är så skönt att man är ledig varje söndag. Blir lite av den heliga dagen.

Var hemma hos Li igår och hade filmkväll. Adam kom sen och gjorde oss sällskap.Vi tittade på Arn, men det var ingen film för mig. Jag gillar ju inte svenska filmer sådär överdrivet mycket heller. Vissa är bra, men inte Arn. Jag o Li satt och glodde i fotoalbum o fnissade. Sen var det inte populärt att jag tog den sista ferraribilen heller, så jag får gå o köpa lite nya ferraribilar till nästa gång. haha.

Jag o hjärtat sitter o tittar på Idol reprisen, men jag har ju vart hemma nästan hela veckan så jag har ju redan sett de. Så jag satt o läste alla nya inlägg som tillkommit på bloggkoll. Himla bra sida det där faktiskt.

Jag såg ett riktigt roligt filmklipp på Catrins blogg. cocobycatrin.blogg.se. Jag fattar ju inte hur man lägger upp filmklipp så gå in på youtube o sök på Pablo Fransisco - Previewman parody. Jag höll på att skratta ihjäl mig. Men det är ju jag. Värt att kolla iaf..

Nee nu blir det fortsatt mys med Älsklingen o kissarna.


Jessi


Kommentarer
Postat av: Catrin

Hur du lägger in videos på din blogg.

Brevid den video du vill ha på youtube finns det en kod som heter "embed" (jätte lång). Kopiera den och gå in på "nytt inlägg" på din blogg. Klicka på "knappen" html och klistra in koden där och spara.

Du får då upp som en ruta i inläggen som då är din video. När du sen publicerar inlägget finns videon där =) Hoppas du hängde med, är dålig på att förklara!

2008-09-28 @ 15:22:59
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback