Så var det dags..

Har precis tittat på Idol, jag tycker det programmet är skitbra. Och att lilla Anna Bergendahl från Nyköping är skitbra! Man har ju sina favoriter. Hoppas alla dom får vara kvar. Jag har en plan till nästa år som inkluderar en Martina Pettersson. haha.

Min sjukdom sitter fortfarande kvar. Men jag kan nu få i mig mat. Eller ja, jag äter ju iof bara en tredjedel av det jag åt innan.. Men jag antar att i samband med detta så går det inte ner lika mycket mat längre. Hostan är kvar men den lär väl sitta ett tag. Jag ska prova på att jobba imorrn o se hur det går. Det är bara över hockeyn så det är bara 3 timmar. Kan vara bra o känna på det innan 12 timmars passet på lördag.

Häromdagen när vi var och klippte klorna på katterna så vägde vi dom med när dom var i sin lilla bur. Buren är i tyg så den väger inte speciellt mycket.. Max 1 kg. Men båda katterna o buren hade jag gissat på runt 6-7 kg.. Men de vägde 9.4 kg.. Vilken chock jag fick. Visst den ena har lite tjock päls. Men det är bara pälsen som är tjock. hahaha.. Nedå. Men dom mår bra o springer o busar så än behövs det nog ingen bantning..

Sen fick jag hem i måndags mitt nya visakort som jag hade beställt kort på kort. Hade då tagit ett kort av mina små kissar och det blev hur fint som helst. Kostade 100kr men det tyckte inte jag var så farligt.

Dom där fritidsresor är lite svåra att få tag på så vi har vänt oss till en resebyrå som är villiga att hjälpa till och kompensera mina sjukhuskostnader. Det är ändå 800kr som jag har fått lägga ut o de vore ju inte helt fel o få tillbaka dom.

Älsklingen är helt inne i sina sablans rederiet avsnitt, han har laddat ner 11 säsonger.. Det blir en del avsnitt. Jag är glad att jag har min SATC box iaf. =) Så det blir att gå o slå på några avsnitt nu. =)

Har även lagt upp lite bilder från turkiet på facebook. Kolla in o kommentera.

Fortfarande ingen som vet hur man designar sin egen blogg?

Jessi


Kommentarer
Postat av: SoffiZ

Jag har oxå fixat kort på kort, ett kort på min son. Tycker att det blev superfint! Nu vill man ju inte nöta på kortet;). Ni skulle inte vilja bränna ut alla de rederiet avsnitten och skicka upp till mig?? Jag älskade rederiet när det gick! Jag betalar narurligtvis! Kramiz

2008-09-25 @ 00:44:42
URL: http://soffiz.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAh jag ska radera alla jkävla rederiet avsnitt :D:D

2008-09-25 @ 18:56:20
URL: http://metrobloggen.se/FjortiizCenci
Postat av: Catrin

Gå in på designadinblogg.se, där kan du lära dig en hel del om koder och sånt. Nicaah.blogg.se har designat min blogg och jag är supernöjd! =)

2008-09-26 @ 20:36:38
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback