Pest eller Kolera.

Ja det känns som att jag har både och. Jag har kunnat få i mig lite mat, för nu har smärtan i mellangärdet minskat. Men nu när man stoppar i magen mat så får den en chock över att det kommer ner något där så då får man magknip. Så jag har ont hur jag än gör. Det är som att välja mellan pest eller kolera. Och med att det börjar lätta lite i mellangärdet så har hostan blivit 10 ggr värre o snuvan.. Jävla virus..

Idag har vi försökt kontakta fritidsresor, men dom är så otrevliga och kopplar bort oss så fort det kommer fram vad det handlar om. Sen har vi även vart i kontakt med aftonbladet så vi får se om dom hör av sig imorrn.. Vore bra om dom gjorde det. Detta ska fritidsresor inte komma undan med!

Idag gav jag mig utanför dörren faktiskt. Vi tog kissarna till farbror veterinär för att klippa klorna. Så skönt att kunna fixa det när man inte kan göra det själv. Fick även veta att katter med Mollys färgkombination har lite hetare temprament än andra katter.. fast det visste vi ju redan att Molly är lite surskallig av sig.

Råkade bläddra över på 5:an för en stund sen och fick se massa nakna människor som var naturister. Det var outsiders.. Jag vet inte, men jag gillar inte att se nakna människor sådär. Jag  tycker man kan lämna lite till fantasin. Det är inte trevligt o se när "paketet" hänger o dinglar på gubbar.. Usch...

Är det någon som vet hur man designar sin egen blogg? Eller vet någon som kan hjälpa mig? =)

Ha det bra.
Jessi.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag är inte avundsjuk på det du råkat ut för. Osch & blä! Hoppas du mår bättre snart, håller tummarna! Hoppas ni får tag på Fritidsresor snart.

2008-09-22 @ 21:56:53
URL: http://pearn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback