Pain..

Ja jag har något så fruktansvärt ont i mitt mellangärde. Denna otroliga smärta dök upp igår under dagen, och jag kan inte äta något utan att det gör så ont att man bara kryper ihop o tårarna sprutar. Så efter den långa natten med lite sömn så fick jag nog och ringde till Vårdcentralen. Fick tid till 10.30. vad skönt tänkte jag, då kan jag få massa piller som tar bort denna smärta o kan börja äta igen..

Trodde jag... Det visade sig att jag hade nån sällsynt hals-sjukdom som man vanligtvis inte får i min ålder. Jag skyller ju då på turkiet för att dom har smittat mig med sina bakterier.Min smärta i mellangärdet o magen trodde jag skulle vara någon magkatarr.. Men icke sa nicke.. Alla mina prover utom ett visar att det är på väg mot blindtarmen.. Kul! Annars har jag bara fått en ordentlig infektion..Så han ville inte ge mig något knark. Vilket jag insisterade på för att inte svälta ihjäl vilket det känns som att jag gjort nu i 2 dagar.  Så jag fick bedövande som smakar hästskit som  jag ska dricka innan varje gång jag äter.. Gör ju fortfarande ont.. men inte så ont som innan.. Sen fick jag piller mot infektionen.. Vilket jag hoppas det är..

Så nu ligger jag här i soffan med en t-shirt, en tjock stickad tröja, en långärmad tjocktröja o täcke på det o hoppas att min sabla feber ska gå ner någongång.. Så det är bara för mig att vänta på att få ont så får jag åka in till sjukan o opereras.. Men håll tummarna för mig att detta inte händer.. Jag vill verkligen inte råka ut för det.. Det här räcker..


Jag lider...sån smärta..

Kommentarer
Postat av: catrin

Usch, jag tycker verkligen synd om dig =( Men om det är blindtarmen, ska du bara ligga och vänta på att den "bryter ut" då?! Låter ju inte klokt..

Jag jobbar på skavsta i en butik som säljer souvenirer, godis, böcker, tidningar etc. Butiksansvarig =)

2008-09-17 @ 17:19:21
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Det låter inte så roligt det där! Usch och fy, hoppas det går över snart. Jag håller tummarna för att det inte är blindtarmen. Det är inte roligt. Krya på dig! Pussåkram

2008-09-17 @ 23:04:31
URL: http://pearn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback